zainalfitrimohdzolkifli
let the picture speaks
By: zf mz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Friday, 21-Jul-2006 13:59 Email | Share | | Bookmark
Selamat pengantin baru....

.....lama x update.....bz sket... baru dapat masuk u...Alhamdulillah..
gambar kawin mi & ida pada 9 Jun yang lepas...









Tahniah...


Saturday, 3-Jun-2006 12:12 Email | Share | | Bookmark
light...




Wednesday, 31-May-2006 12:51 Email | Share | | Bookmark
teluk bidara tepak orang mandi....mandee







Teluk bidara berada di satu tempat di Dungun.......
bole masuk ikut laluan untuk ke Tanjung Jara Resort....
Beh tepak ni....maile ramai2


Tuesday, 2-May-2006 18:17 Email | Share | | Bookmark
pesta konvo....24-26 may

...
convo fest...people and happening

pics of people...










Saturday, 22-Apr-2006 10:18 Email | Share | | Bookmark
ada apa denganku....



nampak cam jiwang je...kan..hehe..xde ape2 sebenarnye..
cume demam dh seminggu dh ni....kjap ok...kjap x ok blk...
mcm pelik je demam...tp xpela...semuanya dugaan drpd Allah...
aku walaupun x baik sgt tp aku sedang berusaha menjadi lebih baik..
semoga aku dapat...dan aku doakan yg sama buat teman2 ku...
InsyaAllah


Quote:

sudah maafkan aku, segala salahku
dan bila kau tetap bisu
ungkapkan salahmu
dan aku sifatku, dan aku khilafku
dan aku cintaku, dan aku rinduku

sudah, lupakan semua
segala berubah
san kita terlupakan, kita terluka
dan aku sifatku, dan aku khilafku
dan aku cintaku, dan aku rinduku

kutanya malam, dapatkah kau lihatnya
perbedaan yang tak terungkapkan
tapi mengapa kau tak berubah
ada apa denganmu

oh... hanya malam dapat meleburkan
segala rasa yang tak terungkapkan
tapi mengapa kau tak berubah
ada apa denganmu


[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net